کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317553 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

6 اس پلاس یا گلکسی اس 7 اج؟! مسئله این است! قسمت اول

6 اس پلاس یا گلکسی اس 7 اج؟! مسئله این است! (قسمت اول)

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ رقابت همیشه جذاب است، مخصوصا که پای دو رقیب سرسخت و مدعی درمیان باشد، سامسونگ و اپل، هر کدام پرچم داران خود را برای رقابت در بازار داغ گوشی های هوشمند وارد عرضه جهانی کردند و امیدوارند در پایان سال برنده واقعی این رقابت باشند. مقایسه ای خواهیم داشت بین سامسونگ اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) و آیفون 6 اس پلاس (iphone 6 plus)، با ما همراه باشید.

همیشه ظاهر اولین موضوعی است که مورد قضاوت قرار میگیرید و البته پارامتر خاصی برای امتیازدهی به آن وجود ندارد و به نظر شخصی هر کس بستگی دارد. ولی با دریافت بازخوردهای مختلف می توان حدس زد سلیقه ی اغلب مردم به سمت چه نوع طراحی هایی سوق دارد، شاید با کمی اغراق بتوان گفت سامسونگ اس 7 اج، جذابیت بیشتری نسبت به آیفون 6 اس پلاس داشته و به خاطر کناره های خمیده و جدیدش، افراد را بیشتر جذب می کند. از طرف دیگرکناره های خمیده حس بدون لبه بودن گوشی را به کاربر القا می کند. جنس طراحی این گوشی ترکیبی از شیشه و فلز است و ترکیب این تضاد ظاهری، طرحی مدرن تر و جذاب تر را بوجود آورده است. در مقابل آیفون 6 اس پلاس به همان سبک همیشگی خود عمل کرده و خلاقیت خاصی در آن دیده نمیشود، که البته این از زیبایی طرح همیشگی آیفون چیزی کم نمیکند، به هر حال این یک موضوع شخصی و سلیقه ایی است و معیار مشخصی برای آن وجود ندارد. اما اگر سراغ پارامترهای کمی طراحی این دو گوشی برویم باید سامسونگ را برنده بدانیم، زیرا گلکسی اس 7 اج ساختاری سبک تر و فشرده تر از آیفون 6 اس پلاس دارد، از طرف دیگر هم اندازه ی نمایشگر به بدنه ی گوشی منطقی تری به نظر میرسد. دو گوشی نمایشگرهای 5.5 اینچی دارند، اما سامسونگ توانسته این نمایشگر را در فضای کمتری در گوشی خود جا دهد و این موضوع باعث سهولت استفاده از آن شده است. جز این موارد می توان ویژگی های ضد آب و گردو غبار بودن، را به عنوان یک امتیاز مثبت برای طراحی گلکسی اس 7 اج تلقی کرد، از طرف دیگر باید به باقیماندن اثر انگشت روی سامسونگ اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) (مخصوصا گوشی سیاه رنگ) هم اشاره کرد، در حالیکه خریداران آیفون 6 اس پلاس (iphone 6 plus)، به دلیل فلزی بودن بدنه ی آن به هیچ عنوان نگرانی از این موضوع ندارد.

با اینکه هر دو شرکت در پرچم داران خود از نمایشگرهای 5.5 اینچی استفاده کرده اند، اما به نظر میرسد در بعضی پارامترهای فنی اختلافات زیادی باهم دارند، به عنوان مثال سامسونگ توانسته به لطف نمایشگر امولد خود، وضوح و دقت رنگ بهتری را در اس 7 اج بوجود آورد به عبارت دیگر رنگ ها را اشباع شده تر و زنده تر نشان دهد، در طرف مقابل اپل توانسته در موضوع تکثیر رنگ ها در نمایشگر IPS LCD بسیار عالی عمل کند، جز این موضوع آیفون 6 اس پلاس با قدرت روشنایی 593 نیت، نور و روشنایی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهد، این در حالیست که گلکسی اس 7 اج حداکثر 493 نیت روشنایی دارد. البته سامسونگ ویژگی جذابی در گلکسی اس 7 اج به کار بسته و آن صفحه نمابش همیشه روشن آن است که باید دید در عمل چقدر مورد استقبال خریداران آن قرار میگیرد.  

قضاوت درباره ی کیفیت دوربین این دو گوشی کمی سخت تر از قضاوت در بخش های دیگر است، زیرا هم سلیقه دخیل است هم عدد و رقم. هر دو شرکت دوربینی 12 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی گوشی های خود استفاده کردند، البته دوربین گلکسی اس 7 اج بدلیل ظرافت های فنی بهتر از آیفون 6 اس به نظر میرسد، گشادکی دیافراگم در محصول سامسونگ 1.7 بوده و این عدد در مورد آیفون 2.2 است. از سوی دیگر اج، پیکسل های بزرگتر 1.4 میکرونی نسبت به 1.22 میکرونی آیفون پلاس دارد. بنابراین می توان گفت پرچم دار شرکت کره ای در نور کمتر، عملکرد بهتری دارد، همچنین به دلیل تکنولوژی جدید سامسونگ یعنی Dual Pixel در فوکوس اتوماتیک هم اس 7 اج بهتر از 6 اس پلاس تلقی میشود. به طور کلی در موضوع دوربین، سامسونگ را باید برنده ی رقابت اس 7 اج و 6 اس پلاس دانست. 

 در بخش دوم نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی، باتری و دیگر ویژگی های این دو پرچم دار شرکت های بزرگ سامسونگ و اپل 

 در پایان شما را به تماشای ویدئوی مقایسه ی سامسونگ اس 7 اج (Samsung Galaxy S7 Edge) و آیفون 6 اس پلاس (iphone 6 plus) از کانال آپارات ای تیمچه دعوت می کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31346 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/22 تعداد مشاهده: 2584
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

amir 1395/01/22 14:54
ولی خدایی ایفون هنوزم سره